Riktiga människor?

Det är verkligen inte lätt att förstå och dessutom behöva översätta engelsk facklitteratur till uppsatsen. Det mesta är väldigt komplicerat och det finns inte ens svenska motsvarigheter till de engelska ord och uttryck som används, så det blir en hel del citat kan jag säga...

Har fått in två av fyra informantberättelser nu också, jättespännande att läsa när det är riktiga människor som berättar och inte forskare. Forskare är med andra ord alltså inte är riktiga människor, haha :P

Dagen började bra med promenad med Dennis imorse iaf, hans förslag dessutom! Det gillas :)

Kommentarer
Postat av: Viola

Oj, jag är glad att jag inte behövt läsa på engelska hittills i mina studier!

2011-11-26 @ 23:17:56
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0