Förvirrad

Idag har vi haft grupphandledning för C-uppsatsen. Fast tydligen heter det inte C-uppsats längre, utan Uppsats på avancerad nivå i Musikpedagogik. Eller nåt sånt :P Hursomhelst så känner jag mig ännu mer förvirrad nu.. Man måste ju smalna av och välja metod och perspektiv och informanter och allt vad det heter. Men vi har i alla fall bestämt oss för att det ska handla om killar och sång. Och nu är vi ju på jakt efter folk att intervjua och jag tror att det kanske blir så att de får skriva om sina tankar utifrån teman som vi ger dem.

Någon som känner någon kille som är van att stå på scen och ser sig själv som sångare, kanske 25-35 år. Och gillar att skriva och berätta om sig själv. Haha, det låter lite som en kontaktannons :) Men det är ju bra om det inte är någon som vi känner direkt. Det är lätt att ha förutfattade meningar då och det ska man ju helst undvika.

Ja, som ni märker är det en hel del att tänka på!

Kommentarer
Postat av: Maria

Mäh vad klyddigt att dom ska byta till ett så långt namn på uppsatsen! Hur lång tid tar det för den kille som ställer upp? Jag kan ju kolla här nere om nån vill ställa upp.puss

2011-10-27 @ 10:48:57
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0