Idol 28 oktober 2011

Molly Åh, vad den tjejen kan sjunga alltså! Det är ju sådana låtar hon ska sjunga så man verkligen hör hennes härliga röst. Hon borde vinna! Får gåshud varenda gång!

Linni Jag kräks på henne som vanligt. Det låter ju så illa! Falskt och konstlat och hemskt. Åk ut nu snälla!

Robin Fint! Gillar att han sjöng mer dynamiskt än tidigare, inte bara krämar på utan har softa partier också. Gåshud här med.

André Får se om jag får en anonym kommentar även denna vecka eftersom jag brukar dissa André :P Men jag tycker inte att han är så bra alltså, fast mest stör jag mig på hans dryga framtoning, tycker det är så fult!

Moa Så söt! Jag gillar verkligen hennes röst, den är så otroligt fin! Och lite självsäkrare verkar hon faktiskt ha blivit. Med all rätt! Och jag tycker om att hon får ha sitt lilla uttryck! Alla måste inte flaxa omkring liksom :)

Olle Bland det bästa han har gjort tycker jag faktiskt. Lite tråkigt i början, men i slutet när han gjorde om melodin lite till sin egen var det riktigt snyggt! Soul är hans grej, definitivt!

Amanda F Börjar bli lite trött på hennes konstiga manér.. Känns som hon har lagt till sig med massa konstiga grejer.. Hon har jättekonstigt engelskt uttal, det låter ju knappt som riktiga ord..

Amanda P Inte lika bra som hon brukar, men hon är riktigt duktig för sin unga ålder! Hon känns väldigt mogen i sitt uttryck och det är häftigt att se tycker jag!

Peter Jöback
Tycker att han hade en hel del bra saker att säga och fick många av idolerna att inse vikten av dynamik! Hur snyggt det än må vara så är det ju tråkigt i längden att sjunga likadant hela tiden! Hans låt vet jag dock inte om den var så värst. Väldigt dramatiskt med lite franska viskningar på konstiga ställen om inte annat :P 

Programledar-Pär
What's up med mustaschen? Minns inte ens hur han brukar se ut, men inte sådär väl? Inte så vackert! 

Resultatet JAAAAAAAAAAAAAA! Jag jublar! Haha, förlåt, men det var verkligen på tiden! Definitivt rätt bottenpar den här gången tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Alltid kul å läsa detta...



Kramis och tack för tipsen!

2011-10-28 @ 23:20:52
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, men har fått en dle tips från en kompis som bott där att styrelsen är lite skum. Så skall inte bo i just det huset, inte om man vill storstäda tvättstugan varje gång man tvättat :

2011-10-29 @ 10:49:55
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Inte jag i alla fall... :)

Skall titta på en annan i samma område, men annan förening på torsdag :)

2011-10-29 @ 15:34:03
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0