Byta gym?

Jag funderar på att byta gym, på skolan har de nämligen börjat med body combat den här terminen och det är ju min absoluta favoritträningsform, hur kul som helst! Tänkte gå på det imorgon (gratisvecka) och om det är bra byter jag nog dit sista terminen. Fördelen med mitt gym där jag tränar nu är att det är väldigt nära där jag bor, men å andra sidan har de typ inga roliga pass överhuvudtaget. Men det har de ju på skolans gym. Dessutom tycker jag att det är ungefär tusen gånger roligare att gå på pass än att gymma, så ett gruppträningskort för 700/termin är väl egentligen inte så mycket att fundera över? Eller vad säger ni?

Känns ju som att jag kommer utnyttja det mer också eftersom jag till och med längtar efter att få gå och träna när det gäller combat ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

OJ, vad billigt! Grupppass är ju mycket roligare än gym, men jag har slutat gå eftersom dom fyller passen med 20 pers på alla roliga grejer som fuego och afro =( Mitt gymkort kostar 1400+200kr medlemsavgift för ett halvår och då är det med studentrabatt! puss

2012-01-20 @ 09:14:54
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0