Förmiddagsgym

Hur ska jag lyckas ta mig upp vid sju imorgon när jag knappt har tagit mig upp före tolv sen nyår? De senaste dagarna har jag lyckats ta mig upp vid tio, men det är ju ändå stor skillnad mot sju. Och jag är grymt trött...

Nu tänkte jag i alla fall dra på mig träningskläder och gå till gymmet. Sen ska jag och Emma fixa inför opponeringen imorgon! Eller vår uppsats ska ventileras imorgon (först av alla!) och sen ska vi opponera på en annan på torsdag. Men vi måste gå på flera ventileringar (och de har avsatt 1,5 timme för varje), så imorgon blir det nog inte så mycket tid till att fixa med sånt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag funderar på hur det ska gå till när jag ska gå upp kl.6 imornbitti!

2012-01-10 @ 17:23:55
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Kroppen vänjer sig nog rätt snabbt och jag tror du orkar upp. Men bland det värsta är ju att stiga upp tidigt och man vill bara sova....det brukar gå över efter en dusch och sedan är man pigg och glad igen!

2012-01-10 @ 19:10:05
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0