Kaffe och ventilering

Har faktiskt druckit kaffe idag igen, det blir faktiskt mindre och mindre äckligt för varje gång :P Men jag har ju fortfarande massa mjölk och lite socker i för att det ska gå att få ner.. Så det blir ju inte mer än nån gång i månaden än så länge. Om ens det :)

Imorgon 8.30 ska våran uppsats ventileras. Jag vet att den är bra, men det är ändå skitläskigt och jag vill inte! Hatar sånt! Men ändå rätt skönt att vara först ut, så blir man av med skiten snart! Blir mer och mer nervös, så jag lär ju inte kunna sova ordentligt inatt heller. Kul jul.

Återkommer imorgon om jag överlever, haha :)

Nu är det läggdags här, håll tummarna för att jag kan somna och att kaffet inte har ställt till det alltför mycket!

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför dricker du kaffe? Jag har funderat på om våra huvudvärkar kanske skulle bli bättre av kaffe, fast jag inte...Min massör sa ju att jag skulle låta bli allt med koffein. Äsch, kaffe kommer jag nog aldrig dricka ändå, det är ju jätteäckligt! puss

2012-01-11 @ 07:23:37
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0