Ny frisyr?

Jag funderar på att klippa mig. Eller jag har egentligen funderat ganska länge och nu känner jag att det är dags. Kruxet är bara att jag tycker att det är lite för dyrt :P Men jag klippte mig senast i september tror jag. Och luggen har jag såklart klippt nån gång i månaden sen dess :) Jag skulle vilja ha hyfsat jämnlångt hår, nu känns det lite som att det är en konstig blandning mellan två frisyrer :S Typ som Carina Berg har nu skulle jag kunna tänka mig. Vad tror ni om det? :) Min egen färg behåller jag dock ;)





Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, jag kollade på the voice igår och tyckte att hon var snygg i håret, du skulle absolut passa i det! Go for it! puss

2012-01-05 @ 16:36:32
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0